مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:152023-07-09سياسي

مشکلات محیط زیستی جاده جدید قزوین به گیلان برطرف می شود


استاندار گیلان از اهتمام دولت سیزدهم و استانداران مازندران، قزوین و گیلان برای تکمیل جاده جدید قزوین به گیلان که به بخش های رحیم آباد و کلاچای شهرستان رودسر ختم می شود خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان از اهتمام دولت سیزدهم و استانداران مازندران، قزوین و گیلان برای تکمیل جاده جدید قزوین به گیلان که به بخش های رحیم آباد و کلاچای شهرستان رودسر ختم می شود خبر داد و گفت: با پیگیری های لازم این جاده فعال و مشکلات محیط زیستی و منابع طبیعی آن برطرف می شود.

اسدالله عباسی امروز با همراهی سید محمود حسینی، استاندار مازندران و محمد مهدی اعلایی، استاندار قزوین از آخرین وضعیت جاده پر پیچ، اما بسیار زیبای قزوین به اشکورات، رحیم آباد و کلاچای بازدید کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور دوباره خود در بین مردم منطقه اشکورات(نواحی کوهستانی و زیبای ارتفاعات شهرستان رودسر)، اظهار کرد: این منطقه به لحاظ کشاورزی و گردشگری یکی از مهمترین مناطق استان است و بسیار خوشحالم که بار دیگر توفیق شد تا در این منطقه با مردم خوب و صمیمی گفت و گوی حضوری داشته باشم.

اسدالله عباسی با اشاره به مشکلات موجود در منطقه اشکورات و رحیم آباد از گذشته تاکنون گفت: در سال 1361 به عنوان معلم مدرسه، شاهد مشکلات مردم این منطقه بودم و همواره آرزویم بود که بتوانیم کاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات محیط زیستی جاده جدید قزوین به گیلان برطرف می شود

مشکلات محیط زیستی جاده جدید قزوین به گیلان برطرف می شود